16 października 2014

POWRÓT SMOKA


!!WAŻNA INFORMACJA!!


Witam, witam!

Wzrok was nie myli i ponownie zawitałam na tym blogu. Nie dodawałam nic od dłuższego czasu, ale nie powiem nic więcej oprócz tego, dlaczego tak się działo.

Jak pewnie (nie) wiecie, jestem w liceum, które chcę zdać z jak najlepszymi wynikami, co oznacza nic innego jak masę nauki.

Znając życie powiecie: "Nie dodawałaś też nic przez wakacje.". Macie rację. Akurat wakacje były gorszym okresem w moim życiu przez co straciłam motywację do dosłownie wszystkiego. Mimo, że miałam przetłumaczony rozdział, to go nie dodałam, bo nie miałam ochoty na chociażby sprawdzenie go i poprawienie ewentualnych błędów.

Nie mam zamiaru za to przepraszać, bo to, czy piszę bloga czy nie to moja sprawa, nikt nie ma prawa w to ingerować #sorrynotsorry.


Jak sama nazwa postu wskazuje - powracam. Nie określę dokładnej daty, kiedy cokolwiek się tu coś pojawi, ale postaram się dodać rozdział jak najszybciej.

xoxo, Agata. 

23 komentarze:

  1. O chujzoa <3 w końcu :) wiedziałam ze wrocisz :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha ... Tyle napisze;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana :)
    Więcej informacji tutaj : http://blogdlabelieberslove-story.blogspot.com/2014/10/libster-blog-aworld.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej smoku kiedy next wieje tu nudą bez ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kiedy rozdział brakuje nam ciebie dokończ to opowiadanie proszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nn mówiłas ze powracasz a ciebie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  8. KIEDY WRACASZ NIE MA CIE TAK DŁUGO

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłaś, ale Cię nie ma...ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby było lubię to kliknęłabym

      Usuń
  11. Napisałaś że wracasz w październiku, jest grudzień. Minęły dwa miesiące, zrobiłaś nam tylko nadzieję i nadal cię nie ma. Tak się nie robi, nawet pomimo tego że napisałaś że nie wiesz kiedy będzie rozdział, to się nie liczy, bo napisałaś że jak najszybciej. Kolejne słowa rzucane na wiatr

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy nadal halo
    http://dangerous-life-darling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I gdzie ten powrót smoka? Robisz nam tylko nadzieję ;_; MAM NADZIEJĘ, ŻE JEDNAK KIEDYŚ GO DOODASZ. Bo my ciągle na ciebie czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodasz kiedys ten rozdzial? Po co klamalas, ze wracasz, skoro i tak nic nie dodajesz... moglabys po prostu napisac, ze to koniec wiecej nie tlumaczysz i juz, zamiast ciagle robic nam nadzieje....

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! <3
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)‎
    dołączyłam do Twoich obserwatorów, liczę na to samo:)
    ps. możesz mnie informować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę jest już koniec kwietnia a Ciebie nadal nie ma

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest juz czerwiec a ty dalej nic nie dodajesz moze w koncu ogarniesz dupsko i dodasz nowy

    OdpowiedzUsuń